GARANTI OG RETUR

Laptop batterieGaranti

Laptop batterieKomme tilbake

Garanti

Alle produkter som er solgt fra vår nettside har en års garantistid, med mindre annet er oppgitt. Produktene er helt nye og er frie for mangler i materiale og kvalitet. Vår detaljerte garantipolitikk er som følger.

Vi garanterer at produktene som er solgt på vår nettside, er 100% splitter nye og fri for mangler i material og håndverk.

  1. Med mindre annet er oppgitt, garanterer vi våre produkter i 1 år under normal, ikke-kommersiell bruk.
  2. Få din gratis ACE-forsikring for batteripakke og batterilader (BARE).
  3. Etter nitti (90) dager og inntil ett (1) års kjøpstid, vil vi, underlagt inspeksjon, reparere den defekte batteripakken eller bytte den ut med en ny eller istandsatt enhet. Avkastningen må ledsages av et RMA-nummer (Return Merchandise Authorization), som skal utstedes på forespørsel, og må sendes forhåndsbetalt. En fraktrabatt vil bli utvidet til kunden dersom en mangel på materiale eller utførelse er bekreftet.
  4. Med mindre annet er angitt, er garantiperioden et år fra datoen for opprinnelig kjøp. Et erstatningselement, hvis det sendes, starter ikke på nytt eller på noen måte utvider garantiperioden.
  5. For batteripakker eller batterirelaterte produkter er cellekapasitetsutslipp over tid under vanlig bruk normal, og er ikke en indikasjon på defekt. En batteripakke som beholder åtti prosent (80%) av sin opprinnelige kapasitet etter tolv måneder regnes som vanlig.
  6. For batteripakker eller batterirelaterte produkter er garantien ugyldig dersom batteripakken er feilaktig ladet, installert eller misbrukt på noen måte, eller hvis etiketten og / eller strekkodede garantimerket er fjernet eller manipulert.
  7. Eventuelt skal alle forespørsler om garantiregistrering ledsages av et kjøpsbevis og gjøres gjennom forhandleren eller uttaket der batteriet var opprinnelig kjøpt.
  8. Hvis du tenker på deg og vil returnere varen for tilbakebetaling, kan du kontakte vår kundeserviceavdeling og få et RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) innen femten (15) dager etter kjøpet. Retur innen tretti (30) dager fra kjøpet, arrangement kan gjøres for utveksling, kreditt eller refusjon etter eget skjønn. Et produkt returnert for refusjon eller bytte må være i originalemballasjen, og det må være komplett og ubeskadiget. Kunden er ansvarlig for fraktkostnader på returvarer. For din beskyttelse, anbefaler vi sterkt at du forsikrer din returforsendelse mot tap eller skade, og at du bruker en avsender som kan gi deg bevis på levering. Vår returpolicy er å tilbakebetale kjøpesummen (ikke inkludert fraktkostnader (serviceavgift inkludert)).
  9. Denne garantien omfatter ikke enheter, for eksempel datamaskiner eller kameraer som drives av våre batteripakker. Vi skal ikke holdes ansvarlige for feil bruk av våre produkter.
Tilbake til toppen

Generell returpolitikk

Generell returpolitikk

Det er vårt mål å gi kunden 100% tilfredshet. Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med våre produkter, kan du kontakte oss umiddelbart, enten via telefon eller e-post, og få fakturaen din hendig. Vi vil prøve vårt beste for å løse problemet ditt. Hvis du returnerer varen / produktene til oss innen 15 dager, refunderer vi deg fullprisen (leverings- og serviceavgift vil ikke bli refundert med mindre det er bevist at retur er et resultat av feilen vår). Før du returnerer våre produkter, send oss en e-post til en RMA og fullfør instruksjonene om hvordan du sender produktet (e) tilbake til oss. Vennligst se "RMA prosedyrer" nedenfor. Eventuelt må alle forespørsler om garantiregistrering ledsages av et kjøpsbevis og gjøres gjennom forhandleren eller uttaket der produktene ble opprinnelig kjøpt. Alle avkastninger er kun for kreditt og må gjøres innen femten (15) dager etter fakturadato. Vi forbeholder oss retten til å belaste en 25 prosent (25%) restocking avgift.

Det er kundens ansvar å betale for returfrakten, og å ta rimelig forsiktighet for å beskytte mot skader i frakt, hvis du vil returnere produktet av en eller annen grunn.

Generell bestillingspolicy

Bekreftelsen av en bestillingsbekreftelse fra oss betyr ikke at vi aksepterer bestillingen din. Vi forbeholder oss retten til å akseptere eller avslå bestillingen din når som helst etter mottak av bestillingen din av en eller annen grunn. Hvis kredittkortet ditt allerede er belastet for kjøpet og bestillingen din er kansellert, skal vi straks gi en kreditt for beløpet som er belastet kredittkortet som brukes til bestillingen. Enkelte ordre som er plassert må skaffe vår forhåndsgodkjenning med en akseptabel betalingsmåte, som fastsatt av vår faktureringsavdeling. Vi kan kreve ytterligere verifikasjoner eller informasjon før behandling og levering av bestillinger.

Retur Merchandise Authorization (RMA) Prosedyrer

Få et RMA-nummer (Return Merchandise Authorization): Alle gjenstander som returneres uansett grunner, må være ledsaget av et RMA-nummer (Return Merchandise Authorization), som skal utstedes ved utfylling av søknaden eller forespørsel via order@no-batteri.no . RMA er kun gyldig i tretti (30) dager (poststemplet eller transportør oppført innen 30. dag).

Inkluder RMA på utsiden av pakken: Den skal vises tydelig på pakkenes returforsendelsesetikett. Pakker uten RMA vil ikke bli akseptert.

Leveres innen tretti (30) dager: Produkter må returneres innen tretti (30) dager etter utstedelse av RMA. Pakker mottatt etter den 30. dagen vil ikke bli akseptert og vil bli returnert til kunden.

Repack i originalemballasje: Vedlagt alt opprinnelig mottatt, inkludert alle manualer og tilhørende materialer. Legg det pakkede produktet i en beskyttende ytre boks. Vi må motta alle originale produkter for å behandle retur eller utveksling. Vi er ikke ansvarlige for produkter som er skadet på grunn av dårlig emballasje, defaced emballasje eller tapte forsendelser. Produktene må returneres 100% komplett, inkludert alle komponenter, originale esker og pakkematerialer, håndbøker, blanke garantikort og annet tilbehør levert av produsenten.

Refusjon

Etter at vi har utstedt en tilbakebetalingstillatelse til banken, vil kreditt vises på kundens erklæring innen en til to faktureringssykluser, avhengig av tidspunktet som kreves for at kortutstedende bank skal behandle en slik transaksjon. Kreditt vil bli utstedt for delkostnad og skatt med fradrag av eventuelle re-stocking avgifter (hvor gjeldende). Frakt og håndtering av kostnader vil ikke bli refundert i alle tilfeller. Refusjoner vil bli gjort med samme betalingsmåte som den opprinnelige bestillingen. Kredittkort refusjon vil kun bli gjort på samme kort som brukes til det opprinnelige kjøpet.

Vennligst send oss, send ikke noe tilbake til oss uten å få et RMA nummer først. Det kan forsinke deg med å få en erstatning eller refusjon hvis vi bare mottar produkter uten forkunnskaper.

Tilbake til toppen